Uchwała Rady Miasta Nr 147

  1. uchwała nr XXIII/147/05
  2. rady miasta sejny

  1. 30 marca 2005 r.
    1. w sprawie budżetu Miasta na 2005 rok
      1. Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. “c”, “d”, “i”,pkt.10 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591; zm. Dz.U. z 2002 r. Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558, Nr 113 poz. 984, Nr 153 poz. 1271, Nr 214 poz. 1806; z 2003 r. Nr 80 poz. 717 i Nr 162 poz. 1568 oraz z 2004 r. Nr 102 poz. 1055, Nr 116 poz. 1203 i Nr 167 poz. 1759) oraz art. 48 ust. 1, art. 52,art.109,art.122,art. 124 i art. 128 ust. 2 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 15 poz. 148, Nr 45 poz. 391, Nr 65 poz. 594, Nr 96 poz. 874, Nr 166 poz. 1611i Nr 189 poz. 1851; z 2004 r. Nr 19 poz. 177, Nr 93 poz. 890, Nr 121 poz. 1264, Nr 123 poz. 1291, Nr 210 poz. 2135 i Nr 273 poz. 2703 oraz z 2005 r. Nr 14 poz. 114) Rada Miasta uchwala co następuje:

        1. 1. Ustala się:
            1. Dochody budżetu miasta w wysokości 10.236.259,-zł
            2. (zgodnie z załącznikiem Nr 1)

            3. Wydatki budżetu miasta w wysokości 9.827.458,-zł
            4. (zgodnie z załącznikiem Nr 2)

            5. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji
            6. rządowej i innych zadań zleconych gminie ustawami

              (zgodnie z załącznikiem Nr 3)

            7. Z dochodów budżetu przeznacza się kwotę 691.707,-zł na spłaty kredytów i pożyczek
            8. długoterminowych. Źródłami sfinansowania deficytu w kwocie 282.906 zł będą:

              1. pożyczka długoterminowa planowana do zaciągnięcia w kwocie 250.000,- zł;
              2. wolne środki w kwocie 32.906,- zł.

        2. Ustala się plan przychodów i rozchodów budżetu miasta (zgodnie z załącznikiem Nr 4).
        3. Ustala się rezerwę ogólną w kwocie 40.000 zł.
        4. 1. Ustala się wykaz zadań inwestycyjnych na 2005 rok oraz środków na ich realizację zgodnie z załącznikiem Nr 5.
          1. Upoważnia się Burmistrza Miasta do samodzielnego zaciągania zobowiązań w zakresie inwestycji ujętych w załączniku nr 5 do kwoty granicznej nie przekraczającej jednorazowo 1.100.000,- zł.

        5. 1. Ustala się:
            1. plan przychodów zakładu budżetowego – ZGKMWiK w kwocie 2.585.293,- zł (w tym dotacja przedmiotowa 20.000,- zł) oraz wydatków zakładu w kwocie 2.513.000,- zł. (zgodnie z załącznikiem Nr 6).
            2. plan przychodów środków specjalnych w kwocie 78.708,- zł oraz wydatków w kwocie 126.000,- zł (zgodnie z załącznikiem Nr 7),
            3. plan dochodów rachunku dochodów własnych jednostek budżetowych w kwocie 149.742,- zł oraz wydatków w kwocie 99.550,- zł (zgodnie z załącznikiem Nr 7a),
            4. dotacje dla samorządowych instytucji kultury w łącznej kwocie 310.000,- zł (zgodnie z załącznikiem Nr 8),
            5. dotacje celowe z budżetu dla innych podmiotów realizujących zadania miasta w kwocie 107.000,- zł (zgodnie z załącznikiem Nr 9).

        6. W ramach planu wydatków budżetu wyodrębnia się kwotę 4.000,- zł do dyspozycji jednostek pomocniczych (rad osiedlowych ) - zgodnie z załącznikiem Nr 10.
        7. Ustala się plan przychodów Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w kwocie 40.000,- zł, oraz wydatki Funduszu w kwocie 71.400,- zł. (plan finansowy Funduszu stanowi załącznik Nr 11).
        8. Dochody w kwocie 115.000,- zł pochodzące z wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych przeznacza się w planie wydatków na realizację zadań określonych w programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
        9. Ustala się dochody i wydatki związane z realizacją zadań wspólnych z innymi jednostkami samorządu terytorialnego (zgodnie z załącznikiem Nr 12).
        10. Przyjmuje się prognozę kwoty długu budżetu miasta na dzień 31 grudnia 2005 roku (zgodnie z załącznikiem Nr 13).
        11. Przyjmuje się prognozę budżetu gminy i spłaty zobowiązań na lata 2005-2014 (zgodnie z załącznikiem Nr 14).
        12. Przyjmuje się zadania realizowane z udziałem środków pomocy przedakcesyjnej i funduszy strukturalnych Unii Europejskiej w 2005 roku (zgodnie z załącznikiem Nr 15).
        13. 1. Postanawia się zaciągnąć pożyczkę długoterminową w kwocie 250.000,- zł z przeznaczeniem na dofinansowanie zadania pn. “Modernizacja systemu ciepłowniczego kotłowni przy ul. E. Plater i Parkowej w Sejnach”.
          1. Przewiduje się spłatę pożyczki w latach 2006 - 2010 z dochodów budżetowych miasta.
          2. Upoważnia się Burmistrza Miasta do zawarcia umowy pożyczki zgodnie z treścią ust. 1.

        14. 1. Ustala się maksymalną wysokość kredytów krótkoterminowych zaciąganych przez Burmistrza Miasta w 2005r. do kwoty nie przekraczającej 200.000,- zł.
          1. Ustala się maksymalną wysokość poręczeń i gwarancji udzielanych przez Burmistrza Miasta w 2005r. do kwoty nie przekraczającej 80.000,- zł.

        15. 1. Upoważnia się Burmistrza Miasta do:
            1. dokonywania zmian w planie wydatków polegających na przenoszeniu wydatków między rozdziałami i paragrafami w ramach działu;
            2. przekazania uprawnień kierownikom podległych jednostek organizacyjnych do dokonywania przeniesień wydatków w ramach działu, z wyłączeniem zwiększenia planowanych wydatków na wynagrodzenia oraz na inwestycje.

        16. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta Sejny.
        17. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia, z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2005 r. i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego.

    1. Przewodniczący Rady Miasta
    2. Andrzej Mocarski

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miasta w Sejnach

Wytwarzający/odpowiadający: Lech Koneszko

Wprowadzający: Lech Koneszko

Data modyfikacji: 2005-08-31

Opublikował: Jan Lupo

Data publikacji: 2005-08-31